پيام امروز (2/10/90 )- پاسخ به سوالات مطرح شده در سومين همايش راههاي غلبه بر استرسهیپنوتیزم درمانی و دکتر سعادت الله روحانی

 

هیپنوتیزم درمانی و دکتر سعادت الله روحانی

 

صفحه ی اصلی- تماس با ما - طراح قالب

عكس تصادفي

موضوعات

 

 

لینک دوستان

 

دکترسعادت الله روحانی وهیژنوتیزم
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دکتر سعلدت الله روحانی و هیژنوتیزم و آدرس drrohani.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






زیباترین سایت ایرانی
جدید ترین سرویس وبلاگ
زیبا ترین قالب های وبلاگ
نازترین سایت ایرانی

 

آرشيو

 

بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390

 

نويسنده

 

دکتر سعادت الله روحانی

 

آمار سايت

 

»
»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

  اين وبلاگ را صفحه خانگي خود كن !  به مدير وبلاگ ايميل بزنيد !  ذخيره كردن صفحه!  اضافه کردن اين وبلاگ به علاقه منديها!  لينک RSS 
site map site map ror html site map
  Add to Technorati

 

 كد جاوا

 


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 1113
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

 

تبليغات


محل قرار گیری کد های بنر

پيام امروز (2/10/90 )- پاسخ به سوالات مطرح شده در سومين همايش راههاي غلبه بر استرس

نويسنده : دکتر سعادت الله روحانی

سوال : دختر جوانی که ۲۵ سال سن دارد و خیلی عصبی و پرخاشگر و اصلا اعتماد به نفس ندارد در حالیکه خیلی زیبا و لیسانس معماری و مشکل خاصی ندارد جز نداشتن پدر و جدیدا به سیگار روی آورده . راه چاره چیست ؟ اگر امکان دارد و با هیپنوتیزم مشکل حل می شود جواب دهید کجا مراجعه کند ؟

در این موارد بیشتر عزت نفس فرد خدشه دار شده و اعتماد به نفس او تحت الشعاع قرار گرفته و خودباوریش کم شده و برای پر کردن اینها ( خلائهايي كه در خودش احساس مي كند ) رو به مواردی مثل سيگار كشيدن مي آورد يا به طرف رفتارهاي اعتيادي ديگه مي ره . در اينجا به فرد لازمه كمك بشه تا خودشو پيدا كنه مفاهيم درست زندگي رو درك كنه و عزت نفسش اونقدر بالا بره . هيپنوتيزم در اين جهات كمك كننده يزرگيه. لطغا براي انجام هيپنوتيزم با شماره ۶۰۶۰۸۶۹ تماس بگيريد. 

سوال :من در خود هیپنوتیزمی نمی توانستم به آرامش برسم چرا؟ ( افکار منفی به سراغم می آمد )

در موقع انجام خود هیپنوتیزم افکار متفرقه ای به ذهن می آید که بیشتر آنها افکار روزانه یا خاطراتی می باشند که بار منفی دارند . برای رهایی از آنها لازم است طوری عمل کرد که بار احساسی آنها کم شود و ما خود را نظاره گر بی طرف ببینیم.راهکار اساسی منحرف کردن ذهن به یک رفتار فیزیولوژی در بدن است مثل توجه به نحوه نفس کشیدن

سوال : با سلام . خانمی ۷۲ ساله مدتی است که دائما ابراز سرد و گرم شدن می کند و می گوید حالم خیلی بد می شود به متخصصین زیادی مراجعه شده حتی مغز و اعصاب ولی هنوز درمان نشده لطفا راهنمایی فرمایید .

به عنوان پزشک با موارد زیادی برخورد کرده ام که گفته شده به متخصصان زیادی مراجعه شده اما وقتی شرح حال کاملی گرفته شده متوجه شدم که مراجعه درستی صورت نگرفته و یا تمرکز درستی روی بیمار نشده . وقتی این شرایط وجود دارد بهترین کار تمرکز همه جانبه روی بیمار می باشد و اصطلاحا از دید طب کل نگر به بیمار نگاه کردن است . دراین شرایط اکثر اوقات می توان به نتیجه رسید .

سوال : استاد ارجمند آیا در جریان هیپنوتیزم می توان با ارواح در گذشته ارتباط برقرار کرد البته نه به صورت ذهنیت پردازی بلکه به صورت واقعی ؟!!! ( خود سوال کننده این علامت تعجب ها رو گذاشته )

از علامت سوال و تعجبی که خود سوال کننده گذاشته جواب مشخص است . اظهار ارواح در هیپنوتیزم وجود ندارد .

سوال : با سلام و احترام . می خواستم بدونم که هیپنوتیزم برای درمان افسردگی هم موثر است یا نه ؟ بنده مدتی است که دچار افسردگی شده ام و خوابم زیاد شده - پر خور شده ام و دائما در محل کار غیبت می کنم و علاقه ام رو به فعالیت های روزانه ام از دست داده ام ! لطفا در صورت امکان ارشاد نمایید . 

در افسردگی های شدید هیپنوتیزم کارایی ندارد بلکه ممکناس آن را تشدید کند . چون در افسردگی سایکو موتور به انداتزه کافی کند شده و در فرآیند هیپنوتیزم به کندی آن افزوده می شود اما در افسردگی های دیگر به خصوص اگر افسردگی واکنشی باشد هیپنوتیزم کمک کننده است به خصوص اگر با هیپنوآنالیز همراه شود .

سوال : آیا هیپنوتیزم برای معتادی که نمی تواند مواد را ترک کند موثر است . اگر سوال دیگری داشتیم می توانیم از طریق وبلاگ بپرسیم .

هیپنوتیزم در درمان اعتیاد یک درمان کمکی است. در ایجاد انگیزه و پیشگیری از لغزش و عدم پاسخ به وسوسه با شرطی سازی ذهن نقش عمده ای دارد اما مسئله این است که با یک یا دو جلسه به جواب ماندگاری نمی رسیم و هیپنوزها لازم است در فواصل زمانی منظم تکرار شود . بله هر سوالی داشتید از طریق وبلاگ می توانید بپرسید .سوالات خود را  از طریق نظر دهی یا ایمل هایی که اعلام کرد مطرح فرمایید و جواب آن را در پست پاسخ به سوالات بازدید کنندگان وبلاگ مشاهده فرمایید.

سوال : آیا برای فردی که دارای استرس است مصرف سیگار برای تغییر عامل استرس و کاهش حجم زیان وارد شده از منبع اجتماعی به فیزیولوژیکی توصیه می شود یا خیر ؟

خیر . در این شرایط سیگار یک روش ناسازگارانه هیجان مدار است و فقط یک روش فرار از مسائل است . در صورتی که ما زمانی به رهایی خواهیم رسید که بتوانیم یا با عامل استرس زا کنار بیاییم یا برای آن راه حلی پیدا کنیم.

 سوال : جناب آقاي دكتر . همايش روز جمعه خيلي عالي بود و لي متاسفانه به دليل اينكه دختر يك و نيم ساله ام را به پدرش كه تجربه اي درنگهداري كودك ندارد سپرده بودم تمام مدت كلاس نگران بودم و مداوم پيام براي همسرم در خصوص اينكه دخترم چگونه است مي فرستادم. موقعي كه اجازه خروج داديد من هم مثل خيلي هاي ديگر رفتم و هيپنوتيزم گروهي را تجربه نكردم. فقط مشكل من اينست كه وقتي من چشمانم را براي آرامش مي بندم به هيچ عنوان نمي توانم افكار منفي را از خود دور كنم دقيقا مثل مديتيشن جمعه. همه نوع افكار به خصوص در مورد اينكه براي كودكم ممكن است در آينده اتفاقي بيفتد كه او را از دست بدهم يا اينكه خودم زودتر از موعود بميرم و خوشبختي دخترم را نبينم. لطفا" راهنمايي كنيد. هيچوقت نتوانسته ام ذهن آرام داشته باشم...

در اینگونه موارد با فردی روبرو هستیم که به نوعی کمال گرایی شدید مبتلا است و خود را قبول دارد و دیگران رانه . دچار خطاهای شناختی هم هست . در همین گزارش خطاهای شناختی که می توان دید : ۱) قضاوت عجولانه ۲) فیلتر ذهنی ۳) دید تلسکوپی ۳) در انتظار بحران بودن ۴) فاجعه آمیز دیدن امور ۵) سرزنش کردن دیگران ۵) دید تونلی ۶) آمرانه رفتار کردن و بایدها و نبایدها ۷) سیاه و سفید دیدن امور . تا اینگونه باشید همچنان در رنج خواهید بود و بالاتر از این اطرافیانتان را رنج خواهید داد .

سوال : با سلام خدمت آقای دکتر .
من مدتی هست که با همسرم مشکل دارم و در نهایت به این نتیجه رسیدم که نمیتونم ادامه بدم و با اینکه هنوز دوستش دارم با شرایط پیش امده قراره که جدا بشیم .خیلی استرس دارم . و تمرکزمو از دست دادم .من نگران این هستم که نتونم با این شرایط کنار بیام . لطفا منو راهنمایی کنید . با تشکر

در روابط زناشویی جدایی و طلاق آخرین گزینه است . ابتدا شرایط خود را با کمک یک مشاور مورد بررسی قرار دهید تا به کمک ارزیابی هایی که انجام می شود به شفاف سازی مسائلتان برسید و از تعارضات خارج شوید . همینطور سناریوی زندگی خود را بعد از جدایی بنویسید و ببینید برایتان قابل تحمل است و از دیدن آن فیلم لذت خواهید برد یا نه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





لينک ثابت |شنبه 3 دی 1398برچسب:,| موضوع: <-PostCategory-> |



درباره ما

 

به وبلاگ من خوش آمدید . دکتر سعادت الله روحانی پزشک و هیپنوتراپ و محقق در زمینه علوم روانشناختی و راهکارهای موفقیت هستم .عضو انجمن علمي هيپنوتيزم باليني ايران - عضو هیئت مدیره و مسئول آموزش انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی خراسان - سخنران و مدرس هیپنوتیزم و مهارتهای زندگی و ان ال پی و پزشک رسمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ( شاغل در بیمارستان قائم ) با23 سال سابقه كار می باشم . در مطب شخصی ام به طبابت مشغولم.که از طریق هیپنوتیزم درمانی و مشاوره به درمان بیمارانم می پردازم.این وبلاگ را به منظور ارتباط برقرار کردن بهتر با مخاطبین و بیمارانم و ارائه مطالبی در زمینه هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم و مهارتهای زندگی برای رسیدن به بهروزی ( احساس موفقیت و شادکامی احساس خوشبختی و رضایت درونی ) طراحی کرده ام. آدرس مطب : ایران - مشهد - وکیل آباد 21 - سید رضی 21 - پلاک 1/230 تلفن مطب : 6060869 - 0511

 

پيوند روزانه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

نازترین سایت ایرانی
زیباترین سایت ایرانی

زیبا ترین قالب های وبلاگ
زیباترین ها
عکسهای خارجی

 

 

جستجو

 

Google
  
            
     در كل اينترنت
     در اين سايت

 

سرویس دهنده

 


Www.LoxBlog.Com

 

Copyright © 2010

Powered by: LoxBlog.Com|designer: NazTarin.Com